Anmälan Råå IF:s Fotbollskola

Råå IF:s fotbollsskola för killar och tjejer med mycket fotboll lek och överraskningar.
Fotboll, en fribiljett till Jumpyard, t-shirt, vattenflaska, diplom, mellanmål, dryck, frukt och glass ingår i priset.

Ålder: 4-13 år
Plats: Råå IP
Pris: 750kr för medlemmar, 850kr för icke medlemmar. När vi mottagit din anmälan skickas en faktura ut via email. För att säkra din plats ska fakturan betalas inom 5 dagar från det att vi tagit emot anmälan. Uppge fakturanr som referens.

Genom att anmäla ert barn till Råå IF:s fotbollsskola samtycker ni till att föreningen behandlar personuppgifterna i enlighet med Personuppgiftslagen (PuL) och efter den 25:e maj 2018 i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR) samt Datalagen.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som t ex text, namn, bild, statistik etc publiceras på Råå IF:s hemsida och på Råå IF:s officiella sociala medier. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter meddelar ni kansliet på e-post: info@raaif.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Tröjstorlek: *